Blogglistenhits

fredag 20. januar 2012

Kjelketur

Ja, nå er det endelig kommet nok snø på Romerike og jeg er klar for aketur med kjelken som dere ser på bildet:-) Den gamle kjelken hadde litt rust under på meiene, men det er nå fjernet med en liten runde med slipepapir og kjelken er som ny igjen.
I nærheten av der vi bor er en stor akebakke. Jeg tar med meg den grå skinnfellen fra Ikea som er god å sitte når vi spiser og god å ake på. I sekken har jeg matbokser fylt opp med et par gode brødskiver og litt sjokolade og termos med varm kakao. Matboksene og termosen kommer fra Green Gate som er blant mine favoritter. Det er i helgen på Yr.no meldt minus 9 grader på Romerike. Da blir det nok en kort aketur og godt med ullklær og en god krem på lepper og kinn. Ønsker alle som er innom en snørik fredag!

klem

2 kommentarer:

  1. ååå så fin kjelke , noe annet enn de nye litt kjipe i plast!!!
    God helg!

    SvarSlett
  2. Fint å gå en tur med kjelken. Dessverre har vi ikke snø i vintern. Nyt det fine vintervær! :)
    God helg.
    allesistgut :D

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online