Blogglistenhits

lørdag 21. januar 2012

INSPISRASJON

Jeg falt pladask for dette vakre bildet av et gammelt lintøyskap. Det hadde passet perfekt hos meg, enten jeg tenker på soverommet, kjøkken eller stua eller kanskje i gangen som garderobe. Bildet kommer utrolig nok ikke fra en interiørside, men fra en smykkeside:-) Det snør som besatt her på Romerike og jeg er inne og baker med minstejenta og drømmer meg litt bort på nett. Dette flotte bildet kommer fra smykkesiden til Arts&Crafts og jenta på bildet viser smykker i turkis fra designserien Buddah. Turkis er en nydelig farge og jeg må nok ta meg en tur innom denne butikken på Strømmen Storsenter og titte:-) Likte du også smykkene, kan du klikke deg inn til den flotte nettsiden til Art&Crafts her. De har flere designserier som inspirerer meg....

klem

5 kommentarer:

  1. Sjarmerende skap og vakre smykker. Høres koselig ut med bakedag i snøværet. Jeg har gått tur i fjellet store deler av dagen i deilig solskinn.
    God helg til dere!
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Wow das sieht toll aus liebe Sivs.. ganz toll..
    ich wünsche dir einen kuschligen Abend..
    gggggglg Susi

    SvarSlett
  3. Ett otroligt vackert skåp...även kläderna tycker jag :) Ha de gott kram Maria

    SvarSlett
  4. Flott skap. Klærne er også fine. Ha en super lørdag

    SvarSlett
  5. Takk for tipset! Jeg liker turkis masse.
    Ha en fin mandag. :)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online