Blogglistenhits

lørdag 14. januar 2012

Hvit nostalgi

Jeg er svak for vakre blomsterpotter og spesielt de med nostalgisk form slik den du ser på bildet. Blomsterpotter er flotte blikkfang i et rom både ute og inne. Jeg liker veldig godt denne lille hvite nostalgiske blomsterurnen. Den er kjøpt i en liten blomsterbutikk lokalt på Romerike, men jeg vet at Plantasjen og de store blomsterkjedene har godt utvalg av blomsterurner i ulike størrelser og materiale. Min smale vinduskarm gjør at jeg må finne små blomsterurner og da blir da små blomster som skal passe. Nå var jeg heldig å fant en vakker hvit mini alpefiol som passet perfekt. Jeg er på jakt etter en stor blomsterurne som jeg kan sette i hagen og ha som blikkfang. Takknemlig for tips til hvor jeg kan finne det!

klem

4 kommentarer:

  1. Det var veldig fin :)

    Jeg hadde også veldig smale vinduskarmer før, det skaper litt utfordring.. (særlig kombinert med små barn som vil rive ned ting da.. :P).

    Vet de hadde noe sånt på blomsterbutikken her i fjor.. De er en del av interflora :)

    SvarSlett
  2. Nydelig blomsterpotte. Ha en god lørdagskveld

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online