Blogglistenhits

fredag 27. januar 2012

Gyngestol

Jeg er på jakt etter en koselig gyngestol og gjerne lik den du ser på bildet. En gyngestol er et morsomt blikkfang i rommet. Falt pladask for denne gyngestolen og likte godt den vakre fargen og den litt slitte looken. Denne gyngestolen finnes hos den spennende nettbutikken Impressionen og koster Euro 379,-. Jeg tenkte å finne plass til gyngestolen på soverommet eller kanskje på kjøkkenet? Det er helt klart at jeg velger å smøre meg med tålmodighet og søker rundt på finn.no. Så hvis det er noen der ute som kommer over at noen som vil gi bort en gammel gyngestol, da er jeg takknemlig for tips. Ønsker alle som er innom en super helg!

klem

5 kommentarer:

  1. Gyngestoler er så koselig! :) Helt nydelig den på bildet

    SvarSlett
  2. Hei Siv.
    Jeg har en sånn gyngestol som er over 100 år gammel. Fant den på finn.no. Nydelig!
    Ønsker deg en god helg. Klem Anette

    SvarSlett
  3. Den så veldig fin ut. Dessuten er slike gammeldagse gyngestoler ganske gode å sitte i.
    God helg

    SvarSlett
  4. Det er så koselig med gyngestoler=)!! Kunne tenkt meg en selv, men vet faktisk ikke om jeg har plass;)!! Lykke til med jakten=)!

    God helg!
    Klemmer!

    SvarSlett
  5. En gyngestol vekker nostalgiske minner. Min bestefar hadde en sånn, som min bror arvet. Den er så god og koselig å sitte i. Håper inderlig du finner en gyngestol med sjel!
    God helg!
    Klem fra Marit

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online