Blogglistenhits

torsdag 12. januar 2012

DIY - Kritt-tavle

Jeg falt pladask for denne søte kritt-tavle med plass til bilde. Den er nå til salgs hos Nille til kr 20,-. Dette er jo super liten gave til venninner eller kusiner eller besteforeldre med personlig bilde! Eller du kan "DIY" lage din egen variant der du kjøper krittmaling og maler en egnet treplate i A4-størrelse og limer på et bilde - vips så har du på 1-2-3 laget en kopi! Denne søte kritt-tavlen er nå blikkfang i stua før den snart skal finne en ny plass på jenterommet! Jeg kunne tenke meg å lage en egen kritt-tavle som kan henge i entreen som er A3 med god plass til å skrive opp ukens aktiviteter samt en like stor til kjøkkenet for å skrive opp dagens middagstips!

klem

3 kommentarer:

  1. Kritt-tavlen er virkelig fin. Jeg har vel ingen Nille her i Tyskland, men takk for tipset!
    Ha en koselig dag!

    SvarSlett
  2. Hei, elsker også kritt tavler. Og dessuten er de jo veldig praktiske : ) Tusen takk for din koselige kommentar og for at du tok en kikk innom min blogg : ) Fin blogg du har!

    Stor klem Birgitte

    SvarSlett
  3. herlig:-)trur jeg må springe til nille...god helg.-)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online