Blogglistenhits

torsdag 19. januar 2012

DARK HEAVEN

Jeg elsker sjokolade og mørk sjokolade er både sunt og nydelig. Jeg har nylig oppdaget at Freia har kommet med et nytt produkt - i hvertfall for meg:-) På te, kakao og kaffehyllen i min lokale matbutikk finnes nå en sjokoladeplate som heter VARM SJOKOLADE - mørk sjokolade med naturlig vanilje. Gjett om jeg ble fristet! Så nå har jeg i dag laget meg en kopp DARK HEAVEN. Det var superlett og slik lagde jeg min super sjokoladedrikk:
Del i småbiter av 1/2 plate Varm Sjokolade i en kjele og hell over 5 dl lettmelk. Dette varmes sakte opp og helles over i 2 små krus eller som jeg gjorde i 1 rosa Ikea krus. Velg egnet krem, enten med eller uten laktose og dryss lett over med litt revet mørk sjokolade.
Gjett om dette smakte himmelsk! Dette blir noe å servere familie og venner og super turdrikk er det også. Mørk sjokolade inneholder gode antioksidanter og gir litt ekstra energi! Det passer meg perfekt en torsdag:-) Les mer om fristende oppskrifter hos Freia.

klem

3 kommentarer:

  1. Detta lät helt underbart för en chokladälskare som jag. Kram Maria

    SvarSlett
  2. Ooooh, det hørtes helt himmelsk ut :)

    SvarSlett
  3. Herlig!!
    Dette må jeg prøve...som den sjokoholikeren jeg er!! :-)
    klm ingrid l

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online