Blogglistenhits

tirsdag 31. januar 2012

Blikkfang

Nå begynner perleblomstene hos meg å blomstre av, og før de sovner helt inn, har jeg i dag satt de i det søte kruset med striper i lyseblått og hvitt fra TineK. Jeg liker å bruke krus på flere måter - en enkel form for gjenbruk:-) Sammen med kruset står en maritim lykt fra Kid med lyseblått kubbelys i og ved siden av en lav glasslykt fra Skeidar. Det ble et koselig og vårlig blikkfang hos meg akkurat nå! Jeg føler jeg trenger litt ekstra energi i vintermånedene. Farger og blomster er en av mine raske måter å skaffe meg ekstra energi og overskudd i hverdagen! Hva gir deg ekstra overskudd?

klem

5 kommentarer:

  1. Så flott♥
    Det som gir meg ekstra energi er at sola titter inn i stuen..
    Med 8 minus ute er det deilig med litt solskinn

    Ha en flott uke
    klem fra Lill

    SvarSlett
  2. Så stemningsfullt og koselig på en vinterdag! Hos meg regner det idag og snøen ligger like oppe i fjellsiden bak oss...
    Ønsker deg en fin tirsdag!
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  3. Lysere dager og gjerne en blomsterkvast på bordet gir meg energi:)

    SvarSlett
  4. Er ikke så mye som skal til .. men farger er helt klart kjekt. Petunia i forskjellige farger. Tulipaner i mengder. Lyslykter, kubbelys etc i varierende farger. Og selvfølgelig hjelper det å se at dagene blir lengre og lysere.

    Koselig blikkfang Siv :o)

    Ha en fortsatt super tirsdag - klem fra Løkken og 16 minusgrader ... brrr ..

    SvarSlett
  5. Stemningsfullt og fint! Elsker også den energien blomster gir. Skulle ha satt mine perleblomster i vann men de ble kastet og erstattet med noen nye, gleder meg til de blomstrer igjen ;)
    Klem

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online