Blogglistenhits

onsdag 25. januar 2012

Blikkfang

Jeg falt pladask for disse supersøte telys lyktene med vakre gullmotiv fra vårens designkolleksjon som er kalt Oriental hos Ellos. De har en høyde på 11 cm og diameter på 12 cm og koster for et sett med 2 kr 129,-. Vårens trender går mot detaljer i interiøret med blikkfang i gull. Så nå gjelder å finne frem lykter, mugger og lysestaker i gull og kobber... og lage nye blikkfang i rommet. Detaljer i gull sprer god varme. Kombinasjon av varme og kalde farger er spennende og morsomt å leke med i interiøret. Jeg er vel som de fleste andre i bloggverden, lar meg inspirere av interiørblader og andre kreative bloggere og prøver å skape fornyelser som gir meg ekstra energi i hverdagen!

klem

4 kommentarer:

  1. Ååå disse var rålekre!!
    Ellos har mye fint de.
    Så kjekt at det er noe annet en sølv og hvitt:)
    Har heldigvis ikke kastet eller sprayet mine gull, messing og kobberstaker, så det er bare å grave de frem:)
    Ha en fin kveld, klem Hanne

    SvarSlett
  2. Jeg kjøper stadig nye lykter, telys glass og lysestaker. Disse her var fine. Må inn å se hos Ellos. Er ikke så ofte der men kjøpe den ene tallerkenhyllen min der og den er nesten identisk med de fra noen jeg har sett på tidligere til det dobbelte av prisen. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  3. Vilka eleganta lyktor!
    Ha en fin vecka.
    Kram c

    SvarSlett
  4. Heihei
    De var søte...ellos har så mye fint..ta også en titt på jotex.no..da blir du dårlig:)haha

    ha en flott dag
    klem fra Lill

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online