Blogglistenhits

søndag 22. januar 2012

Blå blikkfang - Lexington


Jeg elsker fargen blå og fant i helgen disse supersøte blomsterpottene med perleblomst hos Mestergrønn. Det vakre motivet av små blå blomster var det vanskelig å gå rett forbi:-) Morsomt er det også å se at motivet på blomsterpottene ligner veldig motivet til tekstiler fra vårens kolleksjon fra Lexington. Se bilde nedenfor. Lexington er blant mine favoritter. De har en nydelig nettside og interiør og klær som faller meg i smak. Les mer om vårens nyheter hos de her. Er du glad i mønster og farger som går i blått, da blir du sikkert som meg inspirert av å ta en titt på deres nettside:-) Vårens kolleksjon hos HM Home har også mye som går i blått og der fant jeg et koselig putetrekk i småmønstret hvitt og blått til superpris kr 29,-! Samt de har mange nyheter i den romantiske og landlige stilen til snille priser...

Klem

6 kommentarer:

  1. Blått er nydelig, herlig bilde du viser:) Elsker også Lexington, men det er ikke alltid lommeboka tåler prisene de har:( Ønsker deg en fin søndag, klem:)

    SvarSlett
  2. Helt enig - derfor prøver jeg å finne gode løsninger som ligner til en snill pris:-)

    SvarSlett
  3. De var utrolig søte!! Og de er jo veldig vårlig med sånne perleblomster :)

    Snille priser liker man.. ;P
    ha en fin søndag!

    SvarSlett
  4. Blått er nydelig. Jeg har også et spann med perleblomster i vinduet.

    SvarSlett
  5. Mykje fint du har funnet deg ja.
    Godt det finnest butikkar som selger fine ting litt rimelegare enn "motebutikkane", ikkje alle har ei lommebok som tåler storhandel på dei. :)

    SvarSlett
  6. Mykje fint du har funnet deg ja.
    Godt det finnest butikkar som selger fine ting litt rimelegare enn "motebutikkane", ikkje alle har ei lommebok som tåler storhandel på dei. :)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online