Blogglistenhits

fredag 1. mai 2009

Vinn vakkert fuglebur

Velkommen til min konkurranse for mai. Denne gang er det konkurranse om et romantisk fuglebur i kremhvitt med antikklook. Det ene buret har høyde 53 cm og det andre 41 cm. Jeg har i april bestilt dette vakre settet med fuglebur fra Ellos. Jeg trenger kun den ene, og gir den andre til min bloggkonkurranse. Alle som legger igjen en kommentar er med i trekningen og alle som legger ut en link på sin side får dobbelt lodd og hvis du legger deg til som følger hos meg får du 3 lodd. Vet dere om flere konkurranser legg gjerne igjen ditt tips.

169 kommentarer:

  1. Så fine fugle-hus! Det skulle jeg gjerne ha vunnet! Vet ikke helt hvordan jeg legger deg ut på min side, men jeg følger ihvertfall bloggen din!:)

    Ha en fin helg! Klem Nina

    SvarSlett
  2. Fuglehusene var nydelige! Jeg har dessverre ikke egen blogg sånn at jeg kan legge ut link, men jeg håper at jeg har vinnersjanse med mitt ene lodd ;0)
    Er ofte inn og kikker på bloggen din, og får masse god inspirasjon.
    Ønsker deg en hyggelig mai-helg!

    Hilsen Mona

    SvarSlett
  3. Å så flott fuglebur, det har jeg ikke så jeg blir gjerne med. Tar 3 lodd jeg.
    Ha en fortsatt fin dag.
    Klem Marilyn

    SvarSlett
  4. Hei!!: )

    SÅ skjønne fuglebur, blir gjerne med i konkurransen din!: ) Følger deg allerede, og linker til konkurransen din, så da blir det 3 lodd på meg!: )

    Ønsker deg en god helg,

    Klem Frk T: )

    PS: Konkurranse på bloggen min også: )

    SvarSlett
  5. Damn it. Ser jeg skulle ha ventet litt med å legge meg til som følger av bloggen din.. :D Men det er allerede gjort, så da får jeg forsøke meg med en kommentar isteden og håpe at fugleburet ønsker seg hjem til akkurat meg :) God helg!

    SvarSlett
  6. Hei!

    For en utrolig flott premie. Denne vil jeg gjerne være med på. Ha en Riktig fin kveld videre.Hilsen Kristin

    SvarSlett
  7. ja eg vil vinne :) følger bloggen din og linkar deg i min :)

    Klem M :)

    SvarSlett
  8. Kjempefint fuglebur ! Jeg henger meg på ! Et lodd på meg ! Ha en god helg !

    SvarSlett
  9. nydelig fuglebur:) vil gjerne prøve meg med et lodd:) ønsker deg en nydelig kveld og en vakker helg:)

    SvarSlett
  10. Så nydelig!!! Da blir det 2 lodd på meg;)
    God helg:)

    SvarSlett
  11. Kjeeeeempeflott bur, jeg vil gjerne være med :)
    Ha en storveis helg
    *Siv*

    SvarSlett
  12. Takk for ein inspirerande blogg! Med relativt nykjøpt, gamalt hus, med stor hage, er det alltid inspirerande å titte på sida di. Eg har mange prosjekt på gang, så gode råd, vakre bilde og nyttige tips er alfa og omega:) Fugleburet er flotters (og eg ser det for meg på verandaen) så tek gjerne eit lodd!

    SvarSlett
  13. Et så vakkert fuglebur ville gjort seg i stua mi ;-) Det blir 3 lodd på meg: Jeg skriver her, linker og er følger. Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  14. Nyyydelig bur og veldig koselig side! Jeg er med x 3 og går for gull :)
    Jeg har konkurranse inne på siden min også, så ta gjerne en titt :)

    Ha en fin kveld!
    Nanni

    SvarSlett
  15. aå flotte fuglebur og koselig blogg :) Jeg ønsker gjerne å være med i trekningen og trekker gjerne 3 lodd :)
    ha ei super helg!!! Lisa :o)

    SvarSlett
  16. Hei,Siv.Jeg vil gjerne være med,linker også.

    SvarSlett
  17. Åhh så nydelige de burene var :)
    Jeg vil gjerne bli med på konkurransen og gjør alt du ber meg om ;)
    Så på meg blir det 3 lodd.. Linker og følger :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  18. Jeg blir gjerne med i din konkurranse! Fint bur!!!

    Hilsen Ljo

    SvarSlett
  19. Jeg vil vinne ;-D Elsker de fugleburene!

    3 lodd på Jorid!

    Kleem

    SvarSlett
  20. En sånt bur kunne jeg tenke meg. Vil gjerne være med:-)
    Fortsatt god helg til deg. Klem I

    SvarSlett
  21. Vil svært gjerne være med i konkuransen.
    Lager en link til den fra min også :)

    Ha en go helg :)

    SvarSlett
  22. Hei Siv!

    Tenk om jeg kunne være så heldig å vinne et fuglebur - jeg er så fortapt i dem - og har lurt på om jeg skal bestille dem selv - men har ikke fått gjort det enda.

    Jeg var jo så heldig og vant hos deg - den fine almanakken - så jeg har vel brukt opp min vinnerflaks.. men man kan jo håpe. det er iallefall like hyggelig å titte inn til deg hver gang jeg er her..selv om jeg har hatt dårlig tid til kommentarer i den siste tiden - er du ikke glemt.
    Legger til konkuransen på bloggen min...:0)

    Håper du har en koselig helg.

    Stor klem Heidi-anitha.

    SvarSlett
  23. så lur du er , og så vakkert bur...
    eg linker deg med det samme...
    annas rom har også konkuranse nå...
    god klem , spennende dette...

    SvarSlett
  24. Så flott konkurranse! Slenger meg med jeg:) Både linker, følger og kommenterer:)
    Ha en riktig god helg!
    -Linn:) -

    SvarSlett
  25. Utrolig fint bur. HAr sett på de, men føler heller ikke at jeg trenger begge;) Så da blir jeg med i konkuransen her å håper jeg vinner heller;) LInker også!;)

    SvarSlett
  26. Jeg vil også gjerne være med:) Blir ett lodd til meg.

    SvarSlett
  27. JA!!!
    Jeg vil vinne!! :-)
    Lekkert bur.
    Så snill du er da.
    Klem

    SvarSlett
  28. Dette fugleburet har jeg VELDIG lyst å vinne, ikke til meg selv men til lille Carolineprinsessa mi som har veldig lyst på ett slikt (men som ho mor ikke har kjøpt)

    SvarSlett
  29. KLart jeg vil være med!! lager reklame for deg og:-)Ha en flott helg videre Siv!
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  30. Hei Siv!!!
    Jeg blir mer enn gjerne med!!!!
    Dette er veldig generøst av deg!
    Så nydelig!! Sukk!!
    Jeg er med på alle 3 måter..

    Og hjertelig velkommen til konkurransen på min side!!!

    Klem fra meg!!

    SvarSlett
  31. Å så lekkert! Det skulle gjerne fått ett hjem hos meg!!!
    2 lodd på meg :)

    SvarSlett
  32. Hei! Takk for koselig hilsen, Siv:)

    Oj,oj, så spennende med konkurranse!? Kjempe-flotte fuglebur! Jeg er med:)

    Ha en fortsatt fin helg!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  33. Takk for hyggelig kommentar hos meg ;)
    Og JAAA jeg vil være med!!! For en "sykt" fin premie! Hvordan visste du at jeg ønsket meg et sånt! hehe
    Jeg følger allerede, og linker såklart!
    Klem Maria fra Idekroken

    SvarSlett
  34. Takk for hyggelig melding hos meg :-)
    Nydelig blogg du har !

    Tar to lodd jeg og legger meg til som følger:-)

    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  35. Har bestilt disse burene fra ellos , men har ikke fått de enda, men de kommer vel:))
    Derfor trenger ikke jeg å vere med denne gangen på trekkningen.
    Ønsker deg en nydelig kveld,klem:)

    SvarSlett
  36. Hei Siv...så snildt av deg å tipse meg om konkurransen din..Jeg har jo samlemani på fuglebur..så jeg krysser fingrene og henger meg på....Klem fra Maliva

    SvarSlett
  37. Hei :) Jeg tar tre lodd jeg ;) Linker og følger, ha en fortsatt fin kveld.
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  38. Heisan Siv! For et flott fuglebur:)
    klart jeg er med på en konkurranse med en sånn fin premie! Ønsker deg en fortsatt fin helg, klem

    SvarSlett
  39. Hei! jeg vil gjerne vinne fuglebur! Legger deg på bloggen og følger!klem AK

    SvarSlett
  40. jeg vil gjærne være med på dette;)
    slår meg på lag som følger og linker

    SvarSlett
  41. To lodd på meg... Kommentar og følger.... Krysser fingra og alt jeg eier..... ;o) hehe.. falt så for de fugleburene... Ha en flott dag!!

    SvarSlett
  42. http://kalimerablogg.blogspot.com/3. mai 2009 kl. 00:01

    Flotte fuglebur spm jeg tror hadde passet utmerket i hagen min i sammen med mine 3 pusekatter...
    Ha en nydelig dag.
    Klem Helen

    SvarSlett
  43. Har vært inne å kikket på disse men syns jeg trenger bare ett..så jeg har ikke bestilt enda..
    tenk å ha lykken med seg her hos deg da... linker gjør jeg...følger deg har jeg gjort en stund..
    Konkurranse hos meg...for flere konkurranser kikk inn på siden min...
    Nyt dagen Klem Kerstin

    SvarSlett
  44. Jag har varit här inne och tittat ett par ggr och du gör det verkligen superfint=) Vitt och romantiskt! Kan hända att jag gärna tar åt mig av dina tips, för i sommar SKA vi flytta till landet, till en gård som härstammar från 1665=) Jag längtar så otroligt mkt!!

    Dessutom -för att ev. ha en chans på den otroligt fina fågelburen så har jag länkat till mig, lagt till dig på min sida och jag har lagt till mig som följeslagare=) *önskar mig sj. lycka till;)*

    Ha en underbar fortsatt vår!
    Hälsningar:
    Klippan, Skåne

    SvarSlett
  45. Se her ja, her var det mange om beinet! *S* Flotte fuglebur..

    Jeg har startet på et livsendringskurs og begynt å trene... og nå går det endelig rette veien... det er det samme gamle, 4-5 små måltider om dagen... tre frukt osv..

    ha en fin søndag..
    klem

    SvarSlett
  46. Heia..
    Årre,ja eit sånnt fint og søtt fuglebur vil eg gjerne vere med på å vinne:-)))
    Eg skal prøve å legge din konkurranse på min blogg og linke deg!
    Så da er det berre å håpe;))
    Ha ein fin søndag!Klem!

    SvarSlett
  47. Jeg melder meg på - for et flott fuglehus. Bare synd jeg ikke har 15 forskjellige blogger nå, for en liten stakkars kommentar fra ei loppe hjelper ikke så mye....
    Ha en flott avslutning på helgen.

    SvarSlett
  48. Jeg vil gjerne prøve lykken! Krysser fingrene skikkelig, for et fuglebur hadde gjort seg så fint hos meg nå på våren.
    Ha en fin søndag:)
    Klem fra Ragnhild

    SvarSlett
  49. Heisann:o)
    klart jeg vil være med i trekning her hos deg:o)
    Jeg tar gjerne et lodd jeg!!

    Ha en fortsatt fin søndag og kos deg:o)

    SvarSlett
  50. Så nydelige fuglebur!
    Jeg vet ikke hvordan jeg linker, men er nå følger av bloggen din! Gleder meg, dette blir spennende!

    PS! Likte pergolaen fra clas ohlson veldig! Kan hende jeg må spare til en sånn selv!

    SvarSlett
  51. Et nydelig fuglebur, Siv! Jeg skal linke til din side..!

    SvarSlett
  52. Å så fin premie! Jeg er med og kvelifiserer til 3 lodd ;-)

    Klem Lenemora

    SvarSlett
  53. Jeg slår til med 3 stk. lodd! FOr en fin blogg du har!!

    mvh Solrosa

    SvarSlett
  54. Så snill du er som gir bort et så fint fuglehus:)
    Jeg har linket deg for lenge siden:)

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  55. Hei hopp... Jeg har vel aldri vunnet noe i hele mitt liv... ( tror jeg.. ) så jeg leter og leter på ellos.no for å finne fugleburene der.. Men er de borte mon tro?? Vil du gi meg linken for jeg vil så gjerne ha buret... Takk takk og en riktig god søndag...
    tomine

    SvarSlett
  56. Åja! dette vil jeg forferdelig gjerne være med på!
    Jeg følger, linker og kommenterer her.

    God vår klem Malin

    SvarSlett
  57. Nå har jeg sett og sett på fuglehus på ebay og ikke funnet et som de gidder sende til norge, så tenk om jeg bare kunne vinne et her.

    Føleger bloggen din gjør jeg allerede:)

    Ha en herlig uke
    klem

    SvarSlett
  58. Oj oj Siv!! Så klart jeg vil vinne fuglebur hos deg!! Tre lodd tar jeg gjerne, jeg linker og jeg følger deg fra før vet du!!

    har akkurat vært på messe i helgen og fant et fuglebur jeg likt formen på, men det ble altfor dyrt for meg.....flere tusen liksom...hallo??

    Tenk om jeg kunne være så heldgi å vinne her istedet du, du er jo bare så snill da!!

    Ha en flott uke!! jeg skal myse i blogger når vi bare har pakket ut bilen og alle varene denne uken!!

    SvarSlett
  59. Heia:-)Så nydelig premie du har å gi bort. Jeg fant ikke disse da jeg tittet inn til Ellos...så med 3 lodd hos deg håper jeg lykken står meg bi:-)
    Kjempefin blogg du har. Ha en herlig vår, klem fra Vanja

    SvarSlett
  60. Hallo,
    vielen Dank für die Einladung,da bin ich gerne dabei.Eine so schöne Verlosung!!!!!!!!
    Liebe Grüße,
    Elke.

    SvarSlett
  61. Så nydelige fuglebur, og så utruleg snillt å lodde ut eit. Ønsker sjølvsagt å være med og konkurrere her, og ser at eg kjem til å verte ein fast gjest inne hos deg framover då eg likar bloggen din svært godt. Her blir det tre lodd, linker og følger:-)

    SvarSlett
  62. Så kjekt dette var :-) Jeg vil også gjerne være med på denne trekningen. Du har en flott blogg, jeg har desverre ikke egen blogg...enda...

    Hilsen Linda

    SvarSlett
  63. oi!!! Så generøst!!! Jeg får vel være med jeg og da :) Linker deg på siden min også!!!! Det var knallfint... men jeg kunne ikke finne det på ellos? Kanskje de ikke har det mer?

    Hilsen Trine

    SvarSlett
  64. Da får jeg 3 lodd,vil gjerne være med på trekningen din:) klæm

    SvarSlett
  65. Hei:)
    Nydelig fuglebur:) Jeg vil vinne;) Har ingen blogg selv, men håper alikevell på vinnerflaks:)

    Klem Rachel:)
    rachel-km@hotmail.com

    SvarSlett
  66. Hei hei. Hiver meg på jeg også og håper at lykken står meg bi :) Tar derfor 3 lodd ;)
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  67. Vilka otroligt fina burar. Skulle bli överlycklig om jag vann. Har lagt till mig som följare av bloggen. Länkar även på min sida så jag får 3 lotter:-)
    Nu ska jag hålla alla mina tummar och tår.
    Verkligen en fin blogg du har.
    Kram

    SvarSlett
  68. Vill gärna vara med på utlottningen! Länkar med bild till höger hos mej!//

    SvarSlett
  69. Åhh, så romantiska och vackra fågelburar. De står på min önskelista sedan ett tag. De är helt ljuvliga! Jag följer gärna din sida och blir förstås med i din utlottning om den. Jag länkar med bilden på min sida.
    Ha en god fortsättning på veckan!

    /Hälsningar & kram Karin

    SvarSlett
  70. Så vakre fuglebur!
    Klart jeg skal linke til deg!
    Ha ei vakker våruke Siv!
    Klem Gry : )

    SvarSlett
  71. Vakre fuglebur!
    Jeg vil gjerne være med, -og det blir tre lodd på meg :)

    SvarSlett
  72. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Jeg vil selvfølgelig være med i konkurransen. Tre lodd på meg også :)

    SvarSlett
  73. Flott konkuranse!
    La meg til som følger av bloggen din.

    Klem

    SvarSlett
  74. åå så fine..jeg har øsnket meg ett sånnt bur i evigheter nå..kanskje det er min tur å vinne en konkuranse nå?!(:

    SvarSlett
  75. Så fint det var...!!! :) Jeg tar 3 lodd... ;)
    *--- Klem ---*

    SvarSlett
  76. Kjempefint bur. 3 lodd på meg;)

    Ha ei flott veke.

    SvarSlett
  77. Vanvittig flott fuglebur! Jeg har ikke fått med meg dette hos ellos, utrolig at man kan overse noe sånt! Jeg har lagt meg til som følger og laget link fra meg selv - så gjenstår det bare å krysse fingrene :)

    Ha en fortsatt fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  78. lekkert :D
    Lett etter ett sånt lenge nå, så denne konkurransen melder jeg meg selvfølgelig på :)

    Legger også ut link hos meg til denne konken jg :D + at jeg selvfølgelig vil vre følger :)
    Altid gøy med inspiasjon :)

    Go natt,
    Klem Jatte .)

    SvarSlett
  79. Japp, jag är med och tävlar! :-)

    Länkar från min fengshuiblogg!

    SvarSlett
  80. :) Vill absolut vara med och tävla om denna underbart vackra bur.
    Länkar till din sida.

    SvarSlett
  81. Vilken underbar blogg jag fann på min lunk =)
    Vill jättegärna vara med i utlottningen av den vackra buren...
    Länkar på min blogg...

    Stora kramar!

    SvarSlett
  82. Vil gjerne være med i trekningen! 3 lodd på meg :)

    SvarSlett
  83. Å, disse har jeg värt inne å sett på, så fine! Jeg blir gjerne med i konkurransen og linker på min blogg. 2 lodd blir det :) Fin side du har, vi skal begynne å bygge hus til hösten, så bra med blogger hvor en kan hente inspirasjon og tips :) Ha en god dag!

    SvarSlett
  84. Oj for en flott giveaway du har denne gongen. Heldig er den som vinn denne gangen, no venter eg i spenning!

    SvarSlett
  85. Jeg er på omvisning i blogglandia, den ene bloggen er like vakker som den neste. Legger deg til i linklisten min, følger deg og linker hit i konkurransen. :))

    SvarSlett
  86. Jag vill också vara med i utlottningen av den fina fågelburen. Har länkat i tävlingsbloggen:

    http://evamar.blogg.se/2009/may/fagelbur-31-maj.html

    SvarSlett
  87. Jag är gärna med och tävlar och tar en lott!

    SvarSlett
  88. Jag vill vara med! Den hade varit perfekt på min balkong!

    http://sweetestdreams.bloggsida.se/okategoriserad/vinn-fagelbur

    //malin@swedenmail.com

    SvarSlett
  89. Jeg må vel prøve lykken jeg også. Inspirerende blogg du har- skikkelig proff. Så heldig du er som har et ekte sveitserhus!! Jeg tar tre lodd...og gleder meg til å følge med på bloggen din videre.

    SvarSlett
  90. Klart att jag vill vara med och tävla! Jag länkar från min blogg och håller tummarna.

    SvarSlett
  91. Har jeg tråla ellos sidene opp og ned etter disse da! Treg som vanlig.... Inspirerende sider,har litt lyst å kaste meg på å bli med i blogge samfunnet deres. Finner masse ideer!!!Kjenner inspirasjonen krype under huden på meg. I morgen blir det definitivt nye gardiner og litt ny styling i hjemmet:-)
    Anja

    SvarSlett
  92. Legger deg til hos meg og følger! Morsom blogg du har!

    SvarSlett
  93. Så flott jeg bestiller tre lodd:) Legger meg til som følger og linker. Ha en flott helg

    SvarSlett
  94. Heisann! Så flotte fuglabur :-) Eg har lagt meg til som følger -å vil gjerne belønnas med to lodd ;-)

    Nyt lørdagen!!

    SvarSlett
  95. Får jag lov att skjuta in att jag fyller år nu den 28 maj=P Det hade vart kul att vinna för en gångs skull -har dåligt med tur i spel... Dessutom har vi fått lov att köpa gården vi har jagat i över en månad nu=P Så vi ska flytta i slutet av Juli=)

    Ha en fin helg=)
    Anna

    SvarSlett
  96. Nej gud så vacker! riktigt riktigt fin! helt perfekt, jag gillar verkligen denna sortens dekoration!

    har länkat på min blogg!

    http://cleaclea.blogg.se/2009/may/31-maj-fagelbur.html

    SvarSlett
  97. Lagt til og skrevet om deg! =)

    SvarSlett
  98. Og nå følger jeg deg også, så da blir det 3 lodd! :D

    SvarSlett
  99. Nydelig! Jeg vil gjerne være med... Selv om fuglen min sikkert blir skikkelig sjalu hvis jeg putter en grønn plante i buret :p

    SvarSlett
  100. Vilken söt fågelbur. Den skulle passa hemma hos mig så nu hoppas jag på tur! Jag länkar http://angsgard.blogspot.com Ha en skön söndag! Märta

    SvarSlett
  101. Jag är med och tävlar!

    Länk till tävlingen finns i min tävlingsblogg - där det just nu finns drygt 100 pågående tävlingar!
    http://mammamuh.blogg.se/tavla

    SvarSlett
  102. Jag vill jättegärna vara med!

    Länk finns här:

    http://lindaskrypin.blogg.se/tavlingssamling/2009/may/tavlingar-i-maj.html

    SvarSlett
  103. Å, her vil jeg gjerne være med! Kjempefint fuglebur :) Jeg følger og linker og!

    SvarSlett
  104. Jeg vil å vinne!!! :) Kjempe gøy og såååå fine de fugleburene er. Jeg følger deg og legger ut linken om denne konkurransen nå :)
    krysser fingrer, hadde vært kjempe gøy å vunnet. Er ganske så fersk i blogginga, men syntes dette er kjempe gøy!:)
    klem C

    SvarSlett
  105. Hej!
    Vilken fantastisk vinst!!!!
    Såå fin!
    Vill vinna!!! ;-)

    Jag länkar på min blogg!!!

    Klem Iréne!

    SvarSlett
  106. Flott blogg...flott premie.. :o)
    Jeg linker fra bloggen min!

    Karina

    SvarSlett
  107. Hei!
    Nydelig fuglebur:)
    Jeg blir gjerne med på konkurransen og gjør akkurat det du sier;)
    Linker og følger:)
    Ha en flott dag videre!
    Kristin

    SvarSlett
  108. Juhuuuu, så klart jeg vil være med i denne konmkurransen! Klem fra Cathrine

    SvarSlett
  109. Jag är gärna med och tävlar, har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/may/fagelbur.html

    info@annakarlsson.se

    SvarSlett
  110. Hei:)
    Jeg vil gjerne være med i trekningen, men har ingen egen blogg. Håper det går bra for det om. Nydelig fuglebur!!

    Christine
    cpt.est@hotmail.com

    SvarSlett
  111. 3 lodd på meg. Kommentar, link og følger.
    Klem :D

    SvarSlett
  112. Jag är gärna med och tävlar om den vackra buren, men då jag inte är så förtjust i att stoppa fåglar i burar så får det nog bo en blomma eller ett ljus i den om jag skulle vinna.
    Du har naturligtvis en länk hos mig:
    http://chiclady.blogg.se/2009/may/-sivs-hus-lottar-ut-en-underbar-fagelbur.html

    Kram från Liz i Malmberget, Sverige :)

    SvarSlett
  113. hei på deg,jeg blir gjerne med i konkuransen.jeg tar to lodd,legger meg til som følger.
    Første gang jeg er hos deg,så koselig blogg atte ;))
    klem fra meg

    SvarSlett
  114. Jeg legger inn kommentar, legger meg som følger av din koselige blogg og har linket konkurransen til min side. Følg gjerne meg også, om du vil... Jeg ønsker alle velkommen innom. tilbake til fuglehusene - var det virkelig på ellos? Jeg kunne virkelig tenke meg et av disse, og om jeg skulle være så heldig, ville jeg blitt utrolig glad... Har vært innom ellos.no å sett - finner de ikke der, så da er de nok utsolgt, allerede gitt - så rart!!! Ville blitt perfekt i min havestue, altså!
    Klem fra Gro

    SvarSlett
  115. Jag vill gärna vara med och tävla om det fina priset!

    anonitota@comhem.se

    SvarSlett
  116. Å, jeg vil gjerne vinne det fine fugleburet :)
    Krysser fingrene.
    Mrs H.

    SvarSlett
  117. det var flotte fuglebur, jeg tar 3 lodd takk :)
    klem

    SvarSlett
  118. Her må jeg ta et par lodd. Alldeles nydlig premie som jeg krysser alt for at jeg blir den heldige. God 17. mai helg til dere.

    SvarSlett
  119. Blir gjerne med i konkuransen,en herlig premie:)
    Klem!

    SvarSlett
  120. lena.idbrant@telia.com16. mai 2009 kl. 01:44

    Jag vill också vara med
    Lena

    SvarSlett
  121. Hej! Ååå, vilken vacker vinst! Jag är jätte gärna med och tävlar!
    Ha det bra!
    Kraaaam Alice

    SvarSlett
  122. Åh vilken fin vinst. Klart man vill vara med och tävla om den.
    Länkar till din tävling OCH till dig.
    Hoppas du har en bra 17 maj.
    Kram Elzie

    SvarSlett
  123. Nå har jeg byttet navn på bloggen min, så jeg må vel legge igjen en kommentar til da ;o)

    SvarSlett
  124. Fant bøoggen din via en anbefaling til denne konkurransen hos en annen blogger. Du har ein flott blogg som eg har ha kosa meg med no.
    Slengjer meg gjerne med i konk. med eit lite lodd :)

    SvarSlett
  125. Jag vill gärna vara med,
    jag länkar och väljer att följa dig så jag vill ha 3 lotter och hoppas på tur.

    Kram Annika

    SvarSlett
  126. Jag tävlar gärna om fågelhuset!
    + följer dig i bloggen

    SvarSlett
  127. Melder meg gjerne på i konkurransen din, For noen flotte fuglebur!
    Ønsker deg en fortsatt finfin maimåned:)

    SvarSlett
  128. Hej
    Jag vill också vinna.
    Hoppas på tur,länkar direkt från min blogg.
    Kram Heidi

    SvarSlett
  129. Hejsan!
    Åhh vilken vacker fågelbur!!
    Jag vill hemskt gärna vara med i utlottningen och självklart länkar jag till din sida.

    /Kram Marie

    SvarSlett
  130. Jag vill vinna och tar tre (3) lotter.
    Jag länkar i min högerspalt på min blogg.
    Trevlig helg!

    SvarSlett
  131. Oi, så fint fuglebur!! Ååå, håper jeg vinner :P
    # lodd på meg, jeg linker + følger :D

    SvarSlett
  132. Det skulle selvfølgelig stå 3 lodd på meg... Blei bara så veldig ivri av det fine buret :D

    SvarSlett
  133. Å, fuglebur!Kan ikke få for mange av de,de er så dekorative!Vil gjerne være med i trekningen!:)
    God Helg!

    SvarSlett
  134. hej ! vilken fin bur =) jag vill vara med och tävla, och jag länkar så klart ! mvh Lisa

    SvarSlett
  135. Hej ! jag vill vara med och tävla om det fina priset =) /Lina

    SvarSlett
  136. Hei :-)

    nydelig fuglehus !!

    Jeg linker til deg med en gang :-)

    ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  137. Jeg legger meg til som følger og ønsker dermed to lodd takk ;)

    SvarSlett
  138. Hei.
    Første gang jeg er innom bloggen din. Nydelig blogg du har. Legger meg til som følger:)Linker deg på min side.

    Klem Lena

    SvarSlett
  139. Så fint fuglebur! Jeg vil gjerne være med i trekningen og krysser fingre på begge hender:)
    Jeg linker.
    Ha en superfin helg:)

    SvarSlett
  140. Hei:-) Fant bloggen din hos en annen blogger, og ønsker gjerne å være med i trekningen om de flotte fugleburene. Legger meg inn som følger, og linker selvsagt til konkurransen fra min blogg:-)

    SvarSlett
  141. Hei, fant bloggen din via en annen blogg, og vil gjerne være med på trekningen av fugleburet. Har lagt meg inn som følger.
    Blogger ikke selv, leser bare andres:)
    Ha en fin helg
    Klem, Mette

    SvarSlett
  142. jag vill vinna också som så många andra.Följer nu din blogg och kan tipsa mina vänner via mejl eftersom jag ej har blogg.Vad får jag då 2 eller 3 lotter.
    Vi ses igen på bloggen.Ha det så bra!
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvarSlett
  143. Så fine bur da, blir gjerne med på konkurransen din. Fin blogg, har ikke vært innom deg før, men legger deg til og skal nok følge med. Tar 3 lodd jeg.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  144. Kjempefine bur! *Håpe, håpe, håpe* Følger bloggen din også :o)

    SvarSlett
  145. Nydelige fuglebur. Blir veldig gjerne med i konkurransen med ett lodd. Kommer sikkert til å følge denne bloggen, men foreløbig strever jeg med å finne ut hvordan jeg gjør det.. (blogger i blogg.no)

    -klem-

    SvarSlett
  146. Hur tävlar man då????=)

    SvarSlett
  147. jeg har også lyst å være med:)

    SvarSlett
  148. Hei Siv.
    Flott blog du har, her blir jeg nok å stikke innom oftere :)
    Jeg følger nå bloggen din, samtidig som jeg har linket til deg i et innlegg inne hos meg.
    Ha en fortsatt fin søndag.

    Klem fra Siw Aina

    SvarSlett
  149. æ hiv mæ gjerne med.:) har sjøl jubileumstrekning hos mæ....ha en fin søndag

    SvarSlett
  150. God kväll!! Klart jag vill vara med i tävlingen
    på den gulliga buren... jag länkar kram/Helen

    SvarSlett
  151. Så fine, jeg er med,klem

    SvarSlett
  152. Ååååh, disse har jeg nettopp lett etter hos Ellos selv, tror de er tomme...
    Jeg tar 3 lodd:)
    Klem Monica.

    SvarSlett
  153. Hei - jeg vil gjerne være med. Vet ikke hvilken stil jeg har -er vel ei blanding. Men er veldig glad i disse lyse, litt gammeldagse tingene.
    Så jeg skal ordne link og følge om jeg får til:-) Satser på tre lodd, da.
    Spennende å følge deg videre:-)

    SvarSlett
  154. Hejsan! Första gången jag är hos dig och läser, jättefin blogg och mycket inspiration. Jag är jättegärna med och tävlar och länkar självklart. Välkommen in till min sida. Ha det gott/Eva

    SvarSlett
  155. Herlig!!! Konkurranser er jo så gøy, he-he... Jeg har lagt meg inn som " følger " så nå gjenstår bare å jumpe over til min egen side å få inn linken. Kjempekoselig side du har!

    SvarSlett
  156. Nydelig fuglebur! Faktisk akkurat sånn jeg kunne tenkt meg å ha på verandaen med et fargerikt kubbelys eller en fin blomst som på bildet! Jeg vil gjerne være med i konkurransen - tvi - tvi!

    Victoria (",)
    www.victoriasinspirsjon.blogspot.com

    SvarSlett
  157. Oi så hldig du har vært, jeg forsøkte å bestille disse selv, men da var de utsolgt.
    Jg linker også, da har jeg flere sjanser, smil
    Ha en strålende dag,og hjertelig velkommen til meg :)
    Klem fra Line

    SvarSlett
  158. Vilket fint pris du lottar ut. VIll gärna vara med i din utlottning och jag lägger in mmig som följare av din blogg och givetvis länkar jag med bild från min blogg.

    Är du sugen på att vara med i några utlottningar så kika in till mig jag har en hel hög tävlingar i min vänsta spalt :)

    Ha en fortsatt trevlig onsdag, kram Marie

    SvarSlett
  159. Åh,..hoppas hoppas detta är vinstlotten!
    Skulle så jättegärna vilja ha en sådan på mitt bord!!!
    gotland@speedmail.se

    Ha en strålande dag!
    Susanne

    SvarSlett
  160. Varer konkurransen ennå??? Kjempefint fuglebur som jeg gjerne vil vinne! Artig blogg du har også!

    SvarSlett
  161. Hej!

    Jag vill gärna vara med och tävla om en fågelbur :)

    Jag länkade till din tävling från min blogg också. Länken finns i den högra sidospalten ("tävlingsspalten") och jag låter den ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.

    Häls. F

    SvarSlett
  162. Så koselig blogg du har <3
    Jeg vil gjerne være med i trekningen om et av de flotte fugleburene. Det hadde passet helt perfekt i den nye overbyde uteplassen vi holder på med (:
    Jeg har linket til både deg og konkurransen!
    Nå skal jeg ta en titt i gårdsbutikken din (:

    Ha en strålende pinsehelg!

    SvarSlett
  163. Plutselig fant jeg frem til denne fine bloggen...og denne fine premien i konkurransen din :-) Prøver lykken! ;-)

    SvarSlett
  164. Åh jag har drömt om en sån! Vad fin. Jag har skrivit om din candy på min blogg. Jag skrev också upp mig som "follower".

    kamadesign

    SvarSlett
  165. Hei! Så koselig en blogg du har :) Og de fugleburene var kjempefine, jeg har plass til dem jeg... ;) Har lagt meg til som følger, og lagt link til konkurransen på min blogg.. Ha en fortsatt strålende pinse!!

    SvarSlett
  166. disse har jeg sitt etter lenge, var inne på ellos nettopp...men fant dem ikke :( håper jeg vinner, visst ikke kan du gi meg noen adresser som jeg kan finne slikt på evt andre nettsteder?
    Kid sin var ikke så pen !
    Mvh Anne, mail johannessen_anne@hotmail.com

    SvarSlett
  167. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online