Blogglistenhits

mandag 4. mai 2009

Lykkefrosk med gullkrone

Nå er frosken min med gullkrone kommet! Den har foreløpig fått en fin plass i trappa ut mot hagen. Der koser den seg inntil en sinkbøtte med vakre lilla fioler. Frosken passer like godt på terrassen, ved inngangspartiet og i urtehagen. Jeg liker den veldig godt. Den gir god energi og er et morsomt blikkfang. Frosken kjøpte jeg i den koselige nettbutikken www.lunehjem.no/ I Feng Shui brukes frosken som symbol på rikdom, penger, suksess og lykke. Man betrakter frosken som lykkebringer. Den er også symbol på et langt liv. Sett frosken slik at den peker innover mot huset, slik kan den kaste rikdommen inn i huset. Frosken er også dekorativ inne på et fat sammen med blomster samt er en flott gave!



6 kommentarer:

  1. Heia Siv!
    ÅÅÅ for ein søt søt frosk da !! Å ekstra fin er den når den er litt rustig ja:))
    Ja på Lunehjem har dei masse fint,eg er ein stor kunde der :-))puh!
    Eg har linka deg,men eg klarer IKKJE å få lagt din konkurranse inn på min blogg:((( så surt!!
    Ha ein solrik og fin dag!!
    Klem,Randi

    SvarSlett
  2. Hmmmmmmmmmmmmm...............
    Jeg kysset prinsen i mitt liv, han forvandlet seg til en gniten gammel padde, og gjett om jeg var blakk da jeg dro fra ham!

    Frosken din var nå litt søt, da, jeg liker den rustne fargen, og så med gullkrone....det er nok en ordentlig prins og rikdom der!
    Har han fått navn enda?
    ;)

    Klem fra meg!

    SvarSlett
  3. vart litt fascinert av froskar sist du skreiv om det. har og sansen for feng shui. hadde ein terrakotta frosk på boda som skal vere te kys i, den har eg no sett ut på eit bord ved inngangsdøra. teller det og, eller må det vere ein spesiell frosk for å bringe lykke og rikdom?

    Klem M :)

    SvarSlett
  4. Så flott frosk!Koselig å ha ute på trappen:)
    Ønsker de en fin mandag!
    Klem Linda

    SvarSlett
  5. Hei, Siv! For en flott lykkefrosk!?!

    Ha en fin uke!

    Klem Anette:)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online