Blogglistenhits

onsdag 27. mai 2009

Hvite syriner på festbordet

Jeg har pyntet langbordet på stabburet med vakre hvite syriner. Bordet er dekket med følgende: brun flettet dekkebrikke (Kid), hvit flat tallerken (Ikea), stoffservietter i smårutet som jeg har sydd, dyp tallerken Ostindia, pilhjerte eller stor kongle på hver tallerken, glass Tangen (Hadeland), bestikk rustikk (Tilbords), små hvite glass (Ikea) fylt opp med hvite syriner og hvite lykter (Ikea). Dette ble et sommer festbord i rustikk stil som passer godt på stabburet. Bildene skal jeg bruke på den nye nettsiden til gårdsbutikken www.midtskog.net/ Stabburet er et koselig rom og passer godt for vinkvelder, jentekvelder, bursdager og andre hyggelige markeringer.

10 kommentarer:

  1. Hei Siv.
    Så nydelig du har dekket bordet!
    Og Syriner er skjønne og lukter himmelsk!

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. For et nyyydelig dekket bord!! Brunt og hvitt er pent sammen :0) Ja, her kommer gjestene garantert til å kose seg!!

    SvarSlett
  3. Hei
    Å så vakkert:D
    Men lurte bare på en ting. Når skal du trekke en vinner av fugleburet?
    Må bare si at jeg synes du har en koselig blogg.

    Ha en fin dag videre :D

    SvarSlett
  4. Et flott dekket bord og hvite syriner er nydelige:o)

    SvarSlett
  5. For et nydelig festbord du har dekket, Siv
    jeg skal kjøpe busker og planter i morgen, og jeg har hvit syrin på handlelisten min:)
    Ønsker deg en fin uke slutt,snart pinse!!
    klem Linda

    SvarSlett
  6. Så nydelig dekket bord:)

    Syriner er kjempefin blomster.Å, så godt som det lukter av de.
    Skal du starte med butikk?Så spennende. Nettbuttik også?
    Klem

    SvarSlett
  7. For et nydelig dekket bord.. Flotte glass som syrinblomstene stod i!: )

    SvarSlett
  8. Så nydelig bord.

    Og omgivelser.

    Skal du på blogg-treff neste lørdag?

    Hilsen ingunn

    SvarSlett
  9. Så vakker borddekning... hvite syriner er skjønne0)
    Klem O=)

    SvarSlett
  10. Nydelig dekket bord, veldig innbydende! Syriner lukter jo faktastisk også.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online