Blogglistenhits

søndag 20. mai 2018

Bier og honning


Er du nysjerrig på bier og honning? Kanskje bloggen: www.bidronning.blogspot.com er noe for deg? Der kan du bli kjent med mine bier og min lidenskap for honning. Jeg tok i fjor birøkter kurs. Det var så spennende og interessant at jeg endte opp med å bestille et bifolk og kjøpte meg utstyr for en bikube.



Sommeren 2017 ble starten på min nye hobby som birøkter. Er dette noe for deg, titt inn til min blogg om bier og honning eller ta kontakt med Norbi - Norges Birøkterlag. Der finner du informasjon om ditt nærmeste lokallag. Kanskje du også får lyst til å begynne med bier og honning?

klem

1 kommentar:

  1. Dette er ikke noe for meg, men jeg synes at bier er interessant. Og selvsagt smaker honning kjempegodt! Men hvordan går det når blomstene tørker inn? Det blir ille! Hilsen Tove/fargeneforteller

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online