Blogglistenhits

fredag 18. juli 2014

Gamle linputer


 
Det er sommerferietid og bloggen tar litt pause av og til....Jeg har en venninne som leter etter gamle striesekker/Puter. Vet noen der ute om nettbutikk/bruktbutikk som förer dette eller kanskje du har ekstra liggende, send meg en liten hilsen her :-) Min venninne vil fornye spisestuemöblene med nye stoltrekk av lin for en litt röff og landlig stil.  Bildet over kommer fra Wallas Verden. Hun drev tidligere nettbutikk og interiörbutikk i Asker. Fortsatt god sommer!
 
sommerklem Siv

1 kommentar:

  1. La inn en kommentar som ikke ble vist, prøver igjen.
    Lenge siden sist, Siv. Håper du har en god sommer.
    På bildet ser det nesten ut som om putene er trukket med en gammel type linhåndklær. Kanskje noen har slike?
    Ta en titt på mitt siste innlegg på min blogg om Marcello Haugen. Det vil du sikkert synes er spennende! En god søndag ønskes av Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online