Blogglistenhits

søndag 13. april 2014

Kafestoler


Kafestoler slik du ser på bildet er lette å få tak i hos f.eks Ikea til en snill sum eller brukt Finn eller du gjør kupp på vårens loppemarked der du bor? Mine gamle kafestoler fra Ikea har nylig fått et strøk hvit maling. Da jeg så dette herlige bildet fra Judit Willcott og Laurence Miller fra deres Texas Ranch, fikk jeg lyst til å male stolene i ulike sterke sommerfarger! De ble til det store hvite bordet et flott blikkfang synes jeg. Titt gjerne inn til den koselige landlige stilen til Judit Willcott og Laurence Miller her. De har byttet ut mørke møbler med lyse og laget en personlig og avslappet innredning. Der finner du trehvitt, hvitt og sort samt små fargeblikkfang både ute og inne. Jeg ble inspirert av deres hjem og kanskje du også finner detaljer du liker?

klem

1 kommentar:

  1. Kjempeartig med stoler i ulike farger! Og nå er det enkelt å "male" stoler og annet pirk. Jeg holdt foredrag for Bosch for noen dager siden, og de lanserer en malesprøyte som var helt fenomenal. Jeg skal legge ut noe om den på bloggen min over påske.
    Nok en gang - god påske! Klem fra Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online