Blogglistenhits

lørdag 12. september 2015

Høstgleder i blått

 
Min favoritt farge er blå og jeans er blant mine yndlingsplagg hele året. Plagg i blått er blant høstens trender, enten du sverger til jeans eller kanskje fornyer deg med et kult blått skinnskjørt!  Bildet over kommer fra Haust, det norske designmerket som har mye lekre og trendy plagg i behagelig og god kvalitet. Designmerket Filippa har i høst et blått skinnskjørt til kr 4200,- og et like trendy skjørt i blått skinn finner du hos Haust til kun kr 999,-. Bli inspirert til høstens trender fra Haust som du finner på deres FB side her.  Trendmagasinet Costume har laget en ønskeliste for høsten med plagg i blått! Fargen blå gir ro til kropp og sjel. Fargen blå styrker den mentale kompetanse, sterke lederegenskaper, evne til planlegging og evne til kommunikasjon. Perfekt farge både i interiør og klær. En god oversikt over trender for høsten finner du også her. I min stue lyser blå puter opp i rommet og gir et friskt blikkfang i min hvite sofa. Les mer om farger hos den inspirerende bloggen Fargeneforteller. Velg farger som passer deg! Nyt høsten der du er!
 
klem

1 kommentar:

  1. Blått er nesten alltid med i motebildet. Det er en trygg og god farge.
    På min blogg nå er et meget viktig innlegg! Det handler om en venn som for en del år siden fikk hjerneslag. Nå har han utgitt en vakker CD. Les mer! God søndag og godt seminar ønskes av Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online