Blogglistenhits

tirsdag 25. august 2015

Soverom i blått

 
Soverommet er virkelig stedet for å finne ro og hvile i boligen. Jeg elsker fargen blå og på soverommet er jo det en perfekt farge. Fargen blå roer ned og gir meg inspirasjon til havet og bølgeskvulp og måkeskrik. Dette kule sengesettet kommer fra Kid og koster kr 299,- pr sett. Se mer spennende nyheter i deres magasin som du finner på nett her. Jeg er svak for retrostilen og dette sengesettet passer perfekt inn hos meg! Kanskje noe for deg? Takknemlig for tips til interiør i retrostilen...Inspirasjon til farger finner du hos fargeeksperten Tove Steinbo som du finner her. Hun holder også spennende foredrag på seminaret Kvinner i balanse som du kan lese mer om her. Kanskje vi sees?
 
klem

2 kommentarer:

  1. Deilig sengesett! Du har helt rett Siv. Blått og grønt er de beste sovefargene. God helg ønskes av Tove

    SvarSlett
  2. WOW vad mysigt sovrum :) min bästa vän flyttade nyss till Norge och nu förstår jag varför !

    Idag visar jag mysiga öppna spisar på bloggen :)

    Ha en fin hösthelg!

    LOVE Maria

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online