Blogglistenhits

torsdag 11. juni 2015

Landlig sommer på soverommet


Endelig litt sol og varme på Romerike! Det er jammen meg på tide! Litt fornyelse på soverommet gir god energi! Jeg falt pladask for dette soverommet i hvitt og rødt med gull samt hvite vegger. Det passer min landlige stil. Hvitt sengetøy er delikat sammen med rødt synes jeg. Lexington har en nydelig nettside og har tidløse og flotte produkter til hus og hytte. Se deres spennende side og utvalg her. Ikea har stort utvalg av rimelige sengesett. Designen Linblomma i lin i naturhvitt er vakkert. Les mer her. Inspirasjon til farger på soverommet, les mer hos Fargeneforteller her. Takknemlig for tips til sengetøy med blonder.

klem

2 kommentarer:

  1. Enig med deg i at sengetøyet er delikat. Ikke for mye rødt, for det gir ikke god søvn, men det lille som er her er lekkert. Men - jeg hadde blitt gal av tapeten bak sengen!
    En god og fargesprakende helg ønskes av Tove

    SvarSlett
  2. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online