Blogglistenhits

torsdag 18. juni 2015

Blikkfang i vinduskarmen


Det beste ved sommeren er jo lyset og alle duftene fra blomster, og ikke minst frisk sjøluft! Gamle små glasskrukker kan brukes til så mangt. Jeg bruker de ofte til å ha telys i både ute og inne. Denne ideen om å henge de opp i vinduskarmen og fylle de med både telys og blomster var en super ide! Dette søte bildet fant jeg i nyeste sommerkatalogen fra min favoritt interiørbutikk Home & Cottage! Der finner jeg alltid inspirasjon og gjør gode kupp når de har salg :-) Denne søte ideen om å henge opp små glasskrukker med ståltråd i vinduet vil jeg kopiere :-) Jeg fikk den gode sommerstemningen og ser frem til solrike sommerdager utover...og da håper jeg virkelig at varmen kommer tilbake til oss her på Østlandet! Takknemlig for gode tips til DIY-prosjekter med gamle syltetøyglass.

klem

1 kommentar:

  1. Vakkert! La oss håpe været og sommerstemningen varer en stund. God helg ønskes av Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online