Blogglistenhits

onsdag 22. april 2015

Landlig stil i hagen

Utrolig sommervær på Romerike i dag! Blomstene i hagen spretter opp både her og der. Nå er det bare å nyte livet ute! Jeg er svak for gamle hagemøbler i eik, slik som du ser på bildet over. De hadde passet perfekt hos meg. Jeg likte også den vakre gamle døren samt et koselig oliventre er også et dekorativt blikkfang på terrassen, inngangspartiet eller i hagen. Det koselige kafesettet i ekte shabby chic stil fant jeg her. Det passer like godt på terrassen som i hagen og er jo også kult på et lite kjøkken.


Jeg drømmer om en liten fontene med lyden av rennende vann. I dag oppdaget jeg denne enkle og søte fontenen som du ser på bildet nedenfor. Den fant jeg hos Impressionen og koster Euro 199,-. Ellers har også Krukkegården nydelige fonter og du finner siden deres her, eller ta deg en tur til denne butikken som også har godt utvalg.

klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online