Blogglistenhits

lørdag 27. desember 2014

Perlestrikket teppe

 
Romjulen er tid for å roe ned hverdagsmas og kose seg med lange turer og etterpå nyte en varm gløgg. Jeg er glad i tepper og synes de akkurat som puter raskt gir ny energi til et rom. Jeg er synes perlestrikk er vakkert og falt for dette søte teppet fra HM Home. Det finnes i 6 ulike farger, men på nett er nå mange snart utsolgt. De har nå igjen en nydelig lindegrønn samt grå og sand som også er flotte sammen med andre farger. Fortsatt fin romjul til deg som er innom.
 
klem

1 kommentar:

  1. Lekkert teppe! Jeg har en svigerdatter som strikker vakre ting hele tiden. Nå bl.a. et nydelig babyteppe. Jeg elsker strikkede ting. Til jul fikk jeg flotte, hjemmestrikkede votter i rød/oransje. De varmer. Hilsen Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online