Blogglistenhits

torsdag 18. desember 2014

Landlig juleinspirasjon - DIY


Det er deilig å våkne opp til snødekte trær! Endelig er vinteren kommet til Romerike! Her hvor jeg bor er det bondegårder som er min nærmeste nabo ved siden av koselige boligfelt. Jeg trives på landet med kort vei inn til Oslo hvis jeg ønsker byliv. Jeg går tur med hunden hver dag og plukker med meg kvister og kongler på veien. Kongler og kvister er vakre detaljer fra naturen i interiør. Her ser du et inspirerende blikkfang som jeg fant hos Country Living.  Et koselig trefat fylt opp med Norgesglass og kongler samt små ledlys i hvert Norgesglass gir på 1-2-3 nydelig julestemning. Jeg ble i alle fall veldig inspirert da jeg så dette bildet, og håper kanskje du også får lyst til å lage noe av Norgesglass? Takk for at du tittet innom her og fortsatt god dag til deg!

klem

2 kommentarer:

  1. Veldig vakkert og fint, men for meg mangler det noe når det ikke er et rødt innslag i julepynten.
    Ja, herlig med snø! Men skulle gjerne sluppet tåka, som ligger tykk. Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. they have beautifully decorated !!! love greetings from angie

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online