Blogglistenhits

lørdag 9. august 2014

Blikkfang


Jeg er glad for at det her på Romerike fortsatt er varme dager og høstlufta lar vente på seg. Minstejenta nyter ferien med badeturer til strender ved Oslofjorden og turer til hytta med familie og venner. Jeg falt for dette bildet av den kule gyngestolen. Den er et morsomt blikkfang i rommet! Den passer jo inn uansett stil synes jeg. Den er morsom og med kombinasjon av tre, stål og farger samt en søt design, tror jeg de fleste av oss gjerne ville ha denne i stua hjemme eller på en hytte. Denne gyngestolen kommer fra Vitra (Designklassiker fra Charles Eames) og jeg fant den på nett til Euro 469 hos Impressionen. I min stue står en gammel og godt brukt gyngestol som er i bruk hver dag. Titt innom din bruktbutikk eller på nett, kanskje du finner en gyngestol som blir nytt blikkfang hos deg?

klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online