Blogglistenhits

mandag 28. juli 2014

HVIT BENK


Jeg er på jakt etter en trehvit benk og falt pladask for denne vakre du ser på bildet over. Den har god sitteplass med dekorativ rygg, samt har romslig oppbevaringsplass. Den hadde passet perfekt i min stue og erstattet 4 stoler langs langbordet. En benk er et ekstra blikkfang i rommet og gjør at man får kanskje plass til en ekstra person. Målene er H16xB51xD51cm. Sitteflate er ca 56x154cm. Sittehøyde er ca 44 cm.  Rygglene er ca 66 cm. Armlene ca 26 cm. Denne vakre benken er laget av hel mangotre og måler totalt H109xB160xD52 cm. Benken fant jeg hos min favorittbutikk Impressionen og koster Euro 499,-. Les mer om benken her. Takknemlig for tips til en slik benk enten brukt eller ny!

klem

2 kommentarer:

  1. Synes jeg ser lignende slike benker,brukt riktignok,både på finn og på blocket.se!! Spesielt i Sverige har du mulighet til å gjøre gode kupp (blocket) men det er det med frakt eller henting da…
    ELsker slike benker selv,kjempekoslig å ha i alle husets rom!!!
    Lykke til med jakten!
    Toveklem :I)

    SvarSlett
  2. Veldig sjarmerende benk. Forstår godt at du ønsker deg en slik. Håper du finner en du kan male selv.
    Fortsatt god sommer ønskes av Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online