Blogglistenhits

fredag 2. mai 2014

Maibordet


Borddekking er morsomt og jeg liker å tenke gjenbruk når jeg dekker et bord. Nostalgiske norgesglass er vakre blikkfang på bordet. Jeg pynter de med blomster og lys. Fargede servietter som tar igjen fargen til lys og blomster gir feststemning! Bildet over kommer fra Tilbords som har en flott nettside med masse inspirasjon til borddekking. Her har de brukt en enkel hvit serviett og pyntet med flaggbånd og litt blomster, enkelt og vakkert! Hvordan pynter du ditt maibord?

klem 

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker å pynte bord. Tenker nøye over farger og fargesammensettinger.
    Dette var enkelt og delikat. Og det er ikke lenge til 17. mai og til 17. mai bordet skal dekkes! Men først skal mange pynte bord til konfirmasjonsfest.
    God helg ønskes av Tove

    SvarSlett
  2. Takk for tips. Jeg skal dekke ikke mindre enn 4 mai bord og suger til meg alle tips jeg kan få. Klem:)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online