Blogglistenhits

mandag 5. mai 2014

Landlig stil


Jeg er glad i den landlige stilen. Den har det uformelle og naturlige som jeg liker. Dette spisebordet var jo morsomt blikkfang i rommet! Sorte stoler og de sorte bena på bordet samt den enkle og sorte taklampa lagde en fin harmoni i rommet. Jeg likte veldig godt det fine framskapet du ser i bakgrunnen. Store vinduer uten gardiner er også vakkert! Den rustikke duken i sort og hvitt med rosa kant var jo kult! Stoffer finnes rimelig på Ikea og med et kantbånd i kontrast farge, lager du enkelt en personlig duk på 1-2-3. Den søte kurven på gulvet med hjerte er jo også midt i blinken! Alt du ser på bildet kommer fra min favoritt nettbutikk Impressionen. Les mer om det morsomme bordet og sorte stolene her. og den søte handlenettet i bast med rosa hjerte finner du her og den kule løperen i sort og hvit ruter med rosa kant finner du her.

klem

2 kommentarer:

  1. Kjempeløft bord Siv :) Og for et flott gulv!!!!!
    Ser lenger nede uådu er på utkikk etter hvitt veggskap - har et lignende det på bildet selv,og har bare brukt gamle vinduer faktisk!!!!En billig og personlig vri ;)
    Toveklem z:)

    SvarSlett
  2. Det Tove skriver over er jo veldig spennende. Kanskje klarer du å lage et skap selv?
    Jeg har lyst til å si til lesere av denne bloggen, gå også inn på demens-bloggen til Siv og les. Dette er viktig!
    Hilsen fra Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online