Blogglistenhits

mandag 7. april 2014

PRIMROSE


Er du glad i blomster og den romantiske stilen, da er kanskje det nye designserien Primrose hos Nille midt i blinken for deg? Nå får du kopper, krus, asjett, kaffekanne, spisebrikker, stettefat, løpere, puter, pledd, forkle samt vimpler til snille Nillepriser:-) Søte små gaver til venninner i sommer! Jeg falt for denne serien og gleder meg til å se om det er like fint som på bildet :-) De små vimplene er morsomme blikkfang på jenterommet til kun kr 59,-! Les mer om Primrose serien her. De dekorative vimplene og stettefatet samt kaffekannen er flotte blikkfang på sommerfesten...

klem

2 kommentarer:

  1. Har allerede kjøpt litt av serien,veldig mye fint,og veldig kjekke priser :)
    Nille er flinke på interiørfronten,selv om jeg strengt tatt føler dette ble veldig Green Gate etterligning. ;)
    Toveklem :)

    SvarSlett
  2. Var på Nille på Gol for noen dager siden for å se om de hadde fått inn dette vakre serviset, men nei... ikke enda!
    Men kommer nok snart, og da skal jeg sikre meg litt til å ha som sommerservise :-)
    God tirsdag :-))

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online