Blogglistenhits

lørdag 29. mars 2014

Landlig bad


Jeg er svak for badekar med løveføtter og falt for dette nostalgiske baderommet! Deilig med et baderom fylt med lys fra et stort vindu! Det gir ekstra god energi i rommet! Ellers likte jeg også armaturet på badekanten og den nostalgiske håndkleholderen. Ikea har faktisk helt lik til snill sum som heter Sävern som du kan lese mer om her. Det morsomme bildet kommer fra vår og sommerkatalogen til Lexington Company som du kan lese om her. De har et stort utvalg av lekre og fargerike håndklær som virkelig gir baderommet en ny look på 1-2-3! Jeg blir alltid veldig inspirert på sidene til Lexington Company og kanskje du også finner noe du liker?`

klem

1 kommentar:

  1. For et koselig bilde!
    Jeg klikket meg inn på håndklekolleksjonen til Lexington, og jeg ble så begeistret for så mange lekre farger! Håndklær i ulike farger kan forandre inntrykket av hele badet. Skifter du farge på håndklærne, ser det nesten ut som om du har pusset opp badet. Hilsen Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online