Blogglistenhits

tirsdag 11. februar 2014

LANDLIG STIL


Jeg lengter etter vår og har tatt en tur til mitt lokale blomstersenter som er Plantasjen. Her fant jeg en nydelig nostalgisk potterose som passet perfekt inn i en vintage krukke som var på salg. Blomster er medisin for meg og jeg gleder meg veldig til våren kommer tilbake og alle fargene lyser opp både her og der! Den grønne landlige lykten du ser bak i bildet fant jeg i fjor hos Kremmerhuset og jeg tror de fortsatt fører den søte lykten! Ønsker deg som er innom en super dag uansett vær der du er!

klem

1 kommentar:

  1. Jeg er veldig glad i potteroser. Og når de ikke er fine lenger, forsøker jeg å holde dem i live, og planter dem ut til våren. Jeg har flere som har kommet igjen med mange blomster flere år på rad. Bare synd at rådyrene også er glade i dem! Hilsen Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online