Blogglistenhits

fredag 21. februar 2014

Velkommen inn...


Velkommen inn til denne vakre spisestuen! Jeg drømmer om en gammel  herregård og lottopenger på kontoen til å dekke vedlikehold og min lidenskap for gamle biler.....:-) Da hadde jeg gjerne laget en slik koselig spisestue. Jeg falt for den søte benken ved vinduet samt den herlige skjenken i dus lindegrønt. Det vakre gamle langbordet med fargede bordben i turkis hadde jo passet perfekt! Utrolig hvilken virkning farger har på oss! Det flotte bildet kommer fra CountryLiving og viser hjemmet til Cathy og Jeff Collins i Arkansas i viktoriansk stil. Klikk deg inn til de vakre rommene de har fornyet i sitt gamle hus her. Og Country Living finner du også på FB her. Kanskje du også blir inspirert av de vakre bildene?

klem

3 kommentarer:

  1. Et nydelig interiør i et sommerhus. Virkelig vakkert!
    Men er ikkelikesikker på at jeg ville valgt de fargene i vinter-Norge. En god helg ønskes av Tove

    SvarSlett
  2. Herlig og inspirerende bilde! Ja, den spisestuen skulle man hatt. Utrolig flott og sjarmerende!

    Ha en super søndag! Kos deg masse ;-)

    SvarSlett
  3. Vakker spisestue med nydelige farger!
    Ønsker deg ei fin uke! :)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online