Blogglistenhits

torsdag 13. februar 2014

PASTELL


I dag laver snøen ned på Romerike og jeg som akkurat har ryddet vekk snøen på terrassen....Vel, slalomskiene er ennå ikke satt i boden, men står fortsatt klar i entreen for neste skitur :-) Så mens jeg venter på litt mer snø i bakken, kan jeg jo drømme om pastell i heimen... Jeg falt pladask for dette bildet som kommer fra Impressionen og likte både den søte duse kommoden som koster Euro 299,- i industri look samt den duse rosa stolen samt den kule rosa taklampa. Kanskje du ble inspirert til å putte inn litt mer pastell i din bolig? Jeg ble inspirert og lengter veldig etter farger!  En rosa genser gir super happy energi en snøværsdag:-) Glad dag til deg som er innom!

klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online