Blogglistenhits

mandag 3. februar 2014

KJØKKEN


Kjøkken er hjertet i hjemmet og med en åpen kjøkkenløsning trives jeg på kjøkkenet når jeg kan ha selskap av de som er rundt meg. Mitt kjøkken er i dus grått med kremhvite fliser og benkeplate i eike "look". Et kjøkken i landlig stil som passer til resten av spisestue og stueløsningen. Jeg falt for dette fargerike kjøkkenet og likte de grønne kule retrostoelen samt den grønne fondveggen over den knallrøde ovnen. Egentlig ville jeg vel aldri ha valgt meg en rød stekeovn, men akkurat her ble det rett og slett råkult! Farger gir god energi og jeg bruker farger i form av fruktfat og blomster som gir meg duft og god energi hver dag! Det runde gulvteppe i farger passet jo perfekt inn i dette koselige retro kjøkkenet! Bildet kommer fra Country Living Magazine som har en fin side her og deres FaceBook side finner du her. Kanskje du også ble inspirert til å se farger med nye øyne til ditt kjøkken?

klem

1 kommentar:

  1. Ja dette var et fargerikt og "annerledes" kjøkken. Det er ikke så mange som velger grønt, men her var det artig.
    Og er du stresset, er grønt godt for å roe ned. Men jeg ville heller ikke valgt den knallrøde komfyren. Hilsen Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online