Blogglistenhits

torsdag 12. desember 2013

Landlig baderom


Endelig er tåken på vei til å lette her på Romerike i dag og sola titter så vidt frem:-) Jeg drømmer om et stort og luftig baderom med god plass. Baderommet her i huset er lite og med skråtak, men har faktisk et lite badekar som minstejenta bruker flittig. Jeg falt for dette vakre baderommet! Bildet kommer fra den søte bloggen French-Grey som også har en fin side på Facebook som du finner her. Det romantiske badekaret med løveføtter er jo bare helt nydelig. Jeg likte også den sorte og elegante lysestaken i smijern, enkel stake som ble et flott blikkfang i rommet! Ellers er jeg jo også svak for trappehylle løsningen og de vakre glasskrukkene i vinduet. Dette er et baderom som passer min landlige stil, kanskje du også ble litt inspirert?

klem

2 kommentarer:

  1. Oh.. Ja et sånt bad skulle man hatt :)

    SvarSlett
  2. Veldig koselig og nostalgisk baderom ;-) Kjempefint! Jeg har selv løveføtter på badekaret - både hjemme og i sommerhuset - og jeg er bare såååå fornøyd med det ;-)

    Ønsker deg en fantastisk kveld og en super helg!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online