Blogglistenhits

lørdag 30. november 2013

Landlig jul


Endelig er det første søndag i advent i morgen! Minstejenta har hatt bakedag med venninne og jeg har bakt hjerter til julebord til storebror på 23 og hans samboer.  Det ble søte små pepperkakehjerter med liten hamptråd på for å kunne henge på et glass eller på tallerken. I dag har jeg fått tak i supersøt Hyasint fra Mestergrønn til kun kr 10,-! Jeg er glad i gjenbruk og har satt den hvite Hyasinten i et rødt og hvitt Green Gate krus. Landlig jul er for meg fargene hvitt og rødt i kombinasjon med gull og sølv. Her har jeg funnet frem gamle messinglysestaker og det røde Green Gate kruset ble vakkert blikkfang  med en supersøt hvit Hyasint. Det ble landlig jul på kjøkkenet på 1-2-3:-)  Fin lørdagskveld til deg som er innom!

klem

1 kommentar:

 

blogger templates | Make Money Online