Blogglistenhits

mandag 25. november 2013

Jul i hvitt og gull


Det er min dag i dag - og jeg tar fri fra studiet mitt og nyter dagen med hyggelig lunsjtur og middag med familie og venner i kveld! Jeg falt for dette inspirasjonsbildet med vakre detaljer i hvitt og gull! Jeg er svak for de supersøte konglehjertene samt den hvite julestrømpen og den lekre juleputen! Kanskje du også fikk inspirasjon av bildet? Bildet kommer fra julemagasinet til Ellos som du kan lese mer om her. Det er jo behagelig å sitte i sofaen med en kopp gløgg og bestille julegaver på nett:-) Super mandag til deg som er innom!  

Bursdagsklem

3 kommentarer:

  1. Herlig med en rolig dag innimellom!

    SvarSlett
  2. Hvitt og gull er lekkert, men jeg må ha med litt rødt i julen!
    Håper du fikk en deilig hviledag. Din dag - hadde du fødselsdag? Hilsen Tove

    SvarSlett
  3. Ja, bursdag på en mandag i solskinn ble ekstra hyggelig:-)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online