Blogglistenhits

fredag 13. september 2013

God fredag:-)


Det er fredag og overskyet vær på Romerike i dag, men snart er det i følge yr lovet sol og 16 grader:-) Det er jo helt topp å starte helgen med solskinn! Det er også fredag den 13. september og jeg tror dette er en lykkedag:-) På bildet ser du en supsersøt øyenstikker fra Kremmerhuset og bak den nostalgiske evighetskalenderen som også kommer fra Bohus.


Litt fargerike roser i varme orangetoner gir god energi og inspirasjon til ekstra overskudd. Ellers gleder jeg meg til helg og sykkeltur med minstejenta! God helg til deg som er innom:-)

klem

1 kommentar:

  1. Oransje roser er nydelige. Hvis jeg kjøper roser tilmeg selv, er det som regel den fargen jeg velger. Livsgledens farge.

    En fortsatt god søndags kveld ønskes av Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online