Blogglistenhits

tirsdag 16. juli 2013

Kremhvitt og grønt


Det er tirsdag og overskyet på Romerike i dag! Det er Tiger på bildet glad for. Han liker ikke varmen og blir faktisk helt satt ut når sola skinner:-) Her koser Tiger seg i hagen og lukter på Rylliken. Ved siden av Tiger står en gammel vannbøtte fra min bestemor i kremhvitt og grønt. Jeg hadde ikke hjerte til å kaste den da jeg ryddet på hytta og nå er den koselig blikkfang i hagen. Den er fylt opp av en solsikke som lyser opp! Jeg er glad i gjenbruk og setter ekstra pris på detaljer med sjel, som denne gamle kremhvite og grønne vannbøtta:-) Fortsatt fin sommerdag der du er!

sommerklem

2 kommentarer:

  1. Har maken bøtte..
    Men trudde det var dobøtte eg :-)
    Har du litt for masse sommar tek vi mot med takk ;-)

    SvarSlett
  2. Et herlig bilde, Siv!
    Jeg tror nok Tiger får krype i skyggen, for vi vil gjerne ha sol!
    Klem fra Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online