Blogglistenhits

søndag 21. juli 2013

DIY - glasslykt

Jeg er glad i gjenbruk og prøver hele tiden å finne nye løsninger på ting jeg alt har. Her ser du bilde av en nydelig glasslykt med jutehåndtak som du kan få kjøpt hos den søte nettbutikken Lunehjem. Denne lykten er jo et morsomt DIY-sommerprosjekt! Glasslykten kommer fra merket Madam Stolz og heter Cylinder lykt med jute håndtak. Den har målene 25x17 cm. Jeg så omtale av denne vakre lykten i BoligDrøm. Jeg fikk med en gang lyst til å finne frem tomme syltetøyglass og litt hamp og på 1-2-3 har jeg laget min egen glasslykt nesten helt gratis:-) Har du mer lyst til å kjøpe en ferdig, så får du lykten du ser ovenfor til kr 265,- hos Lunehjem her. Nå er det plutselig skikkelig SOMMER her på Romerike og jeg tror det gjelder hele Østlandet! Det er så varmt at pus er helt slått ut og bare sover...Vi andre er også slått ut og holder oss i skyggen og nyter den overraskende varmen:-)

sommerklem

1 kommentar:

  1. Du finner smarte løsninger på det meste!
    Herlig med kreative mennesker!

    Ja, varmt er det. Jeg trekker også i skyggen med en god bok.
    Men - nyt så lenge godværet er her! Klem Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online