Blogglistenhits

tirsdag 11. juni 2013

SWIMSUIT


Jeg falt pladask for denne morsomme og dekorative sommerputen! Tittelen på puten er SWIMSUIT og kommer fra Bohus. Det er tom 15. juni 50% salg på pynteputer hos Bohus! Jeg sier bare løp og kjøp:-) De har så mange vakre puter jeg kunne tenkt meg...men hvor skal jeg gjøre av alle putene? Så det blir vel med nett-tittingen:-) Men kanskje du er på jakt etter en kul gave til søster eller venninne? Se det store utvalget av lekre puter her. I dag er det drømmesommer på Romerike og da er det ut å nyte sommeren i ettermiddag:-)

klem

2 kommentarer:

  1. Skikkelig kul og et skikkelig stilig navn ;) Her venter jeg liksom på at ferien skal starte og vi får kommet oss hjem igjen fra Thailand....da skal jeg investere i planter og dill til hus og hage :) Det dør jo bare når ikke noen steller dem mens vi er borte og det vil man jo ikke....gleder meg :)

    SvarSlett
  2. Kul pute!! Har en fin giveaway på gang for barn. Velkommen inn! Ha en fin dag! klem, Veronika

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online