Blogglistenhits

mandag 10. juni 2013

Fluktstol


Er du på jakt etter ny fluktstol til terrassen eller hagen eller hytta, kanskje disse fluktstolene i hvit og lyseblå er noe for deg? De har en snill pris og de er denne uken på tilbud hos Europris:-) Jeg synes også de søte barnestolene i rosa og lyseblå med prikker er supersøte! De er jo smarte strandstoler for barna og er like fine hjemme.  Det finnes også parasoll i samme farger. Fluktstol er min favoritt stol om sommeren. Den tar liten plass og er god å slappe av i. Den gir meg minner om da jeg var liten da jeg lå i fluktstolen i hagen og dagdrømte:-) Da er det bare å vente på sol og sommer og uteliv:-) Hvilken stol er din favoritt stol på terrassen eller i hagen?

klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online