Blogglistenhits

lørdag 20. april 2013

Hvite utemøbler


Jeg elsker havet og dette er drømmestedet for meg - terrasse rett ved havet! Hvite utemøbler er vakkert, tidløst og lyser opp. Hvite utemøbler er lett å fornye og forandre med tekstiler som puter og tepper og blomster gjør det enkelt å fornye gruppen. Møblene på dette bildet kommer fra Impressionen. De har en nydelig gruppe som består av bord, 2 stoler og benk. Les mer om denne gruppen her. Plantansjen har en lik gruppe til snill sum kr 3395,- som du kan lese mer om her. Ikea har en lekker hvit utegruppe som heter Hasselön som du kan lese mer om her. Hvilke utebmøbler liker du?

klem

2 kommentarer:

  1. Hei Siv :)
    For et herlig bilde ♥
    Jeg har også hvite
    hagemøbler, tror jeg
    kjøpte dem på Jysk for
    en tid tilbake. Men jeg
    ønsker meg noe i plast
    men det får vente en
    stundt til :) Ønsker deg
    en fin, fin helg videre
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Hei Siv!
    Elsker diss hvite møblene, men liker ikke vedlikeholdet som følger meg:)) Vi har en hvit gruppe, malte den i fjor, men jakter på noe veldlikeholdsfritt:))
    fin helg til deg
    Klem fra Tone

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online