Blogglistenhits

fredag 5. april 2013

Fotokonkurranse - Skeidars hagebloggtreff


I går var jeg en av de heldige som fikk plass ved årets Hagebloggtreff hos Skeidar på Alnabru i Oslo. En morsom bloggkveld med presentasjon av lekre hagemøbler, interiør og vakker borddekking laget av bloggere! Vi fikk servert nydelig tapas og kake, samt super flott goddiebag fylt opp med picknikbag, lykter, lys, stoffservietter, telys, duftlys samt mini vin:-) Så dette bildet ovenfor er mitt bidrag til fotokonkurransen de hadde for alle bloggere som deltok i går! Jeg er svak for den landlige stilen og nostalgiske møbler er min favoritt! Her likte jeg de supersøte putene, møblene og kombinasjon av kurv, naturmaterialer og tekstiler. PS. De kunstige blomstene er virkelig helt naturtro! Noe å tenke på til sommeren på terrassen! Vinneren av fotokonkurrasen vil få gavekort på kr 5000,-! Tenk så lekre utemøbler jeg kunne fornyet terrassen med da! 

klem 

1 kommentar:

  1. Heisann Siv! :)

    Det var veldig hyggelig å hilse på deg i går. Takk for trivelig selskap!
    Det er en koselig blogg du har.. Jeg liker også kurv og lyse møbler. Fint bidrag til fotokonkurransen - Lykke til <3
    Ha en fin-fin helg! :)

    Klem fra Heidi

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online