Blogglistenhits

mandag 22. april 2013

Casual Luxury Woman


Det er deilig å merke at vi nærmer oss sommeren! Nå kommer endelig fioler og vårblomster i krukker og kar. Det gir super energi! Jeg falt pladask for dette vakre sommerbildet! Det kommer fra sommerkatalogen til LexingtonHome Escape to Summer:-) Her kan du drømme deg bort i nydelige bilder ved havet og lekre tekstiler og sommerklær...

Jeg bruker veldig lite parfyme grunnet at jeg etter 2 svangerskap er blitt mer sensitiv mot sterke lukter. Men da jeg leste om denne nye Casual Luxury Woman EdT fra Lexington ble jeg veldig nysjerrig. Den har en mild duft av mandarin, pære, melon og bergamott og skal være en lett duft med martim touch! Kanskje noe å teste ut snart? Les mer om duften her. 

klem

1 kommentar:

  1. Ser herlig ut ja, føler vel ikke at våren er kommet skikkelig i gang- men det går absolutt fremover. Spennende med ny parfyme- det har jeg nesten glemt å bruke de siste årene;)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online