Blogglistenhits

torsdag 7. februar 2013

TURKIS


Turkis er en av mine favorittfarger og jeg liker fargen både i interiøret slik som vist med de vakre vintage lysestakene på bildet og som klær eller smykker. De vakre lysestakene på bildet kommer fra Impressionen. Du finner helt sikkert lysestaker som ligner i andre interiørbutikker. Jeg bruker turkis på håndklær på badet, det gir meg en frisk start på dagen! 


Eller som smykker, så har Arts&Crafts vakre turkise smykker som du ser på bildet eller som fargerik pute i sofaen, se innlegg nedenfor! Turkis gir meg inspirasjon til vann og hav og sommer. Jeg har sett fargen turkis og mint i de fleste interiørbutikker. Eventuelt kan du jo spraye eller male noe du har, så fornyer du det du har på en morsom måte! Jeg synes gjenbruk er morsomt og prøver å flytte rundt og lage ny energi ved å endre litt på det jeg alt har eller gå på skattejakt i en bruktbutikk eller på finn.no. Nå skinner snart sola på Romerike:-) Ønsker alle en fin torsdag!



klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online