Blogglistenhits

tirsdag 12. februar 2013

OPPBEVARING


Det er en utfordring å holde orden synes jeg. Enten jeg tenker på gangen, eller kjøkkenbenken eller foran TVen eller på gulvet til minstejenta....overalt ligger det ting og tang som trenger å ryddes på plass. Jeg prøver å finne gode løsninger med kurver i gangen til luer og votter, på kjøkkenet er jeg hele tiden på jakt etter gode løsninger og på rommet til minstejenta blir det rosa esker fra Ikea som funker bra. Jeg falt for dette bildet av den hvite stoffkurven som hadde passet hos meg til oppbevaring av akkurat det som du ser på bildet, nemlig hyssing.  Akkurat nå ligger hyssing både her og der, men denne var jo pen og smart...egentlig kunne jeg finnet et gammelt stoff, f.eks jeans og lage en slik....eller en gammel hvit sommerbukse kanskje....Den som du ser på bildet kommer fra HM Home og koster kr 79,- og har målene 24x26cm og hadde passet fint i en hylle på kjøkkenet...Den finnes også i fargen lysegrå og mørkegrå. Jeg likte den hvite best pga den store kontrasten mellom tekst og bunnfarge - et morsomt blikkfang! 


klem

1 kommentar:

  1. Sikke en smuk opbevarings idé. H&M har bare så mange lækre ting :-)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online