Blogglistenhits

lørdag 9. februar 2013

MORSDAG


Morsdag er en fin anledning til å ønske seg en liten ekstra blomsterbukett:-) Jeg mottar nyhetsbrev fra Plantasjen og der fikk jeg i dag inspirasjon til flere supersøte morsdagsbuketter! Les mer om de vakre morsdagsbukettene her. Jeg likte best den søte buketten nede til høyre med rosa hjerte!  Min mor er svak for blomster og hun bor litt unna meg og da er det  greit å bestille blomster hjem til henne! Hun setter også pris på en god krem! En morsdagsgave kan også være en hjemmelaget kake eller en hyggelig invitasjon...Jeg ønsker meg en sang av minstejenta og det gleder jeg meg til i morgen! I kveld er det Hver gang vi møtes - det blir spennende å se hvilke sanger som fremføres i kveld! Nyt kvelden!


klem

1 kommentar:

  1. ja blommor är ju alltid roligt att få. De här buketterna var ju jätte söta!
    ha en fin helg.
    Kram Jennie

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online