Blogglistenhits

fredag 8. februar 2013

Lintøyskap


Jeg drømmer om et gammelt og vakkert lintøyskap og falt for dette vakre skapet. Det har målene 180x94x43cm. Skapet fant jeg hos Impressionen og koster Euro 799,-.  Jeg liker den fine formen og fargen på skapet samt at det har et lite underskap med dører.


Ikea har nå lansert et lite lintøyskap som hadde passet inn på det lille soverommet og kommer fra Hemnes serien, men finnes kun i rødt. Rødt møbel på et lite soverom blir litt for mye farge tror jeg. Gamle lintøyskap er vakre og hadde passet perfekt min landlige stil. Takknemlig for tips til nettbutikker som selger lave lintøyskap. God lørdag!

klem

1 kommentar:

  1. Åh, for et herlig lintøyskap! Det har jeg ønsket meg lenge - og jeg leter og leter. Dessverre har jeg ikke plass til et veldig stort et (selv om det er det jeg egentlig ønsker meg...hi...hi...), så jeg må finne et som er gammelt, sjarmerende, fint - og lite nok ;-) Synes det du viser på det første bildet her, er helt nydelig! Det lille fra Ikea er også fint, men...rødt passer ikke så godt inn her, men...kanskje det kan males... ;-) ?

    Ønsker deg en super lørdag! Kos deg masse!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online