Blogglistenhits

onsdag 20. februar 2013

Landlig stil


Jeg er glad i den landlige stilen og liker å dekke langbordet i rustikk stil. Da jeg så dette vakre bildet ble jeg inspirert! Bildet kommer fra Princessbutikken og viser borddekking med linstoff som blikkfang. Dette er egentlig et kjøkkenhåndkle i lin som finnes i flere farger. Lin er vakkert både til gammelt og nytt servise synes jeg. Jeg liker selvfølgelig det gamle bestikket som gir ekstra detaljer til bordekkingen! Mer inspirasjon om bordekking finner du her og her. Gammelt bestikk er kanskje noe å tenke på å titte etter til vårens loppemarkeder? Utrolig vintersol på Romerike i dag! Sender solstråler til deg som er innom!


klem

3 kommentarer:

  1. Det bestikket minner meg om da jeg var barn, og det ligger i ett av mine flotte gamle skap, noe å tenke på neste gang vi har middagsgjester. Det er jo en bruksting.

    SvarSlett
  2. Kjempefint bilde !
    Liker og den landlige rustikke stilen - kult med det gamla bestikket :)

    Ønsker deg ein fin dag i sola !
    Birgit

    SvarSlett
  3. Landlig stil er fint, men ikke helt meg:-) ha en fin dag.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online