Blogglistenhits

mandag 11. februar 2013

KVAK...KVAK...


Det er nesten så jeg hører min turkise frosk si kvak kvak....den er et morsomt blikkfang på kjøkkenbenken! Jeg ble så inspirert av kjøkkenbenken til Liv i Livslyst i dag og da ble dette motivet fanget inn:-) En gammel mugge gjør nytten sin som elegant oppbevaring av oppvaskkosten! Tenk at en så liten frosk kan gi så mye glede og at den lille fargeklatten gir masse herlig energi? Gjenbruk er morsomt og den gamle muggen kan brukes til mye synes jeg. Akkurat nå pynter den opp på kjøkkenbenken med en turkis oppvask kost fra Ikea. Den turkise frosken gir både glede og har en god funksjon med en propp i den andre enden som funker perfekt når jeg skal vaske opp! Den supersøte frosken fant jeg hos badebutikken Lucky Duck på Strømmen Storsenter. En morsom oppmerksomhet til den som har alt:-) og vertinnegave:-)

klem

3 kommentarer:

  1. Så gøy med litt farge, søt frosk :)

    Ha en flott ukestart.

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Så søt og flott blikkfang :-)

    Fin veke vidare!

    SvarSlett
  3. Herlige blikkfang! Skjønn frosk.
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online