Blogglistenhits

onsdag 13. februar 2013

HAPPY VALENTINE!


I dag er det torsdag 14. februar og HAPPY VALENTINES DAG til alle flotte jenter der ute:-) Her fant jeg en supersøt og perfekt kake jeg serverer dere - en hjemmelaget og superenkel iskake som du lager på 1-2-3. Pynte med hjerter og rosa pikekyss:-) Oppskriften fant jeg hos melk.no og her har du den enkle oppskriften: 2 l vaniljeis, 200 g pikekyss(marengs) og 1 pakke geletopper. Slik lager du iskaken: Kle en hjerteform eller avlang form på 20x30 cm. Fordel deretter 2/3 av marengstoppene i bunnen av formen. Legg over mykrørt vaniljeis og fordel resten av marengsen på toppen. Dekk til med plast og lag stå i frysen til isen har frosset. La iskaken stå ca 20 minutter i kjøleskapet før servering :-) Pynt med gelehjerter! Dette er iskake på 1-2-3;-)

klem

4 kommentarer:

  1. Så god ut den ja :)

    Ha en fin dag, kos deg.

    Klem

    SvarSlett
  2. Dårlig gjort å friste med noe så godt!

    Husker plutselig tilbake til barndommen, da det like ved der min farmor bodde, åpnet et nytt bakeri. De hadde verdens beste "pikekyss",som vi også kalte det. Jeg kan ennå kjenne smaken. Og de var sprø utenpå, men en anelse seige inni. Deilig!!
    Beste hilsener fra Tove

    SvarSlett
  3. Å dette er virkelig noe etter mitt hjerte, enklere kan det jo ikke bli!
    Tusen takk for godt tips :)

    God alle hjerts dag til deg :) klem

    SvarSlett
  4. Vilken fin tårta!
    Ha en fin alla hjärtans dag.
    Kram Jennie

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online